Wednesday, October 7, 2009

Nasib baik Azeez tidak dakwa diliwat

Azeez Rahim orang Kuala Ketil Baling Kedah, merangkap Ketua Sayap Putera UMNO Malaysia mendakwa dibelasah lapan hingga sembilan pemuda yang pada pandangannya adalah kumpulan dari parti politik PAS.

Muskyilnya, dalam perja
lanannya menuju ke tempat penamaan calon di Bagan Pinang itu yang dihadiri beribu orang, belum ada yang tampil menjadi saksi atau dapat membuktikan rakaman gambar seperti apa yang didakwanya.

Penyokongnya berpandangan, bukan sahaja ia cuba membangkitkan apa yang mungkin tidak ada, malah ia mengganggu kerja-kerja Polis dan membuat satu tohmahan jika tiada bahan bukti untuk menyokong kenyataannya.

Mungkin pada hematanya, biar si polis yang tidak ada kerja itu buat sedikit home-work dan menjustifikasikan dakwaannya.

Seorang ahli pemuda UMNO Bahagian Baling penyokong Cik Gu Ismail yang ditemui memberitahu, nasib baiklah Si Azeez tu tak dakwa dia diliwat dalam majlis seperti itu.

Jika tidak, lagi pening pihak-pihak yang terlibat.

Apapun Azeez telah kembali ke rumahnya dari hospital.

Pemerhati politik lebih-lebih lagi dari Baling mengharap dan mendoakan minda Azeez akan kembali normal dan tidak stress lagi supaya ia dapat mengingat betul-betul peristiwa yang berlaku terhadap dirinya secara tepat bagi memudahkan siasatan dijalankan.

2 comments:

Nurul said...

Salam
Apakah Azeez ini gila ?

AFRAR YUNUS said...

salam nurul
saya taklah kata azeez tu gila. mungkin stress sangat agaknya. dalam bahagiannya di Baling pun, depa jadi serabut. puak ni haru biru.