Friday, February 13, 2009

Kelebihan Najib pada Rosmahnya

Apa kata Mohd Najib Tun Razak tentang tempoh masa panjang untuk pilihanraya kecil Bukit Gantang dan Bukit Selambau.


13/02/2009 6:38pm
MIRI 13 Feb. – Tempoh masa yang panjang untuk pilihan raya kecil Parlimen Bukit Gantang dan Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Selambau diadakan akan memberi kelebihan kepada Barisan Nasional (BN) dan juga pembangkang.

Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, kedua-dua pihak akan mempunyai masa yang cukup untuk menggerakkan jentera parti. - Utusan

Siapa kata ada kaitan dengan pemilihan UMNO ?

Bijak Najib memberikan alasan. Tiap-tiap orang itu mempunyai kelebihannya.

Kelebihan ikan terletak pada radainya, kelebihan manusia terletak pada otaknya dan kelebihan Najib terletak di mana ?

Tentulah pada Rosmahnya.

8 comments:

Sarjan Lama said...

Mesti taat dengan permaisuri, nanti depa kata "Ketulah " lagi terok nanti jatuh menderhaka.

AFRAR YUNUS said...

salam sdra ibrahim,(sl)
orang utagha kata bukan najib takut bini, tapi rosmah tak takut kat dia. macamana jadi lagu tu.
najib tak berani menderhaka. susah nanti..
tk

Anonymous said...

Salam.
Cakap macam orang tak ada bini @ bini tak boleh dipakai

Anonymous said...

Salam
Cakap macam orang tak ada bini @ bini tak boleh dipakai

Dia ni sahih takut bini. Tulisan dia terketar-ketar apalagi bila berdepan dengan bini.

Anonymous said...

Salam Anonymous 9.23am,
Itulah masalah dgn majoriti rakyat Malaysia - TIDAK: tahu hujung pangkal; jelas ttg isu; dan kenal pun - hendak juga bagi komen (mengata...). Mana mungkin saya takut bini & terketar-ketar apalagi bila berdepan dengan bini sebab saya sememangnya seorang isteri (bini).
Berhentilah berkata perkara yang kita tidak sahih.

AFRAR YUNUS said...

salam sdra/i ano,12.32, 9.23, 9.56
bersabar. itu belum lagi pro dan kon tentang poligami.

apapun, samada najib takut bini atau tidak, lama-kelamaan akan terbongkar juga ceritanya.

bila dah menulis sebagai anonymous, orang tak tahu kita ni lelaki ke perempuan. jadi, 'depa' ingat lelakilah tu.

takpalah, lepas ni tulis lah, aminah ke, rokiah ke, rafidah ka...
jangan serik menulis. tambahkan ilmu pengetahuan.

ok tk

Anonymous said...

Salam Sdr. Afrar,
Tk ... atas nasihat & kata2x rangsangan. Tetapi jgn bias dalam memberi nasihat - kepada "depa" patut juga diberitahu bahawa berhati-hati bila hendak menulis. Apakah kita tergolong di kalangan individu spt yang dikata oleh YB Ibrahim Ali - memihak kepada kita, sokong habis2xan.
Tk, tuan.

AFRAR YUNUS said...

salam sdri ano 12.20
itulah 'depa'pun satu hal jugak.

tadi dengak berita berahim ali diminta mengosongkan jawatannya sebagai ahli parlimen pasir mas. apa hal pula TAQ 11.

itupun kata mr taq ii, jika berahim ada maruah. awat, maruah berahim dok tang mana?

ok la.jangan serik. mai lagi dan bagila komen yg padan patut.
tk