Tuesday, May 6, 2008

Siasah rakyat atau menghasut ?

Malaysia Today

3 comments:

abe MIE said...

Raja petra bukan ulama... orang tua-tua buat taubat bukan bukan jadi syaitan walaupun Nik Aziz kata syaitan tu adalah kawan...

mujurlah dia bukan datuk saya...kalau tidak malu... atok tahu buat fitnah...

nasihat abe MIE- bertaubatlah sebelum terlambat.. nanti mati siapa nak maafkan...

saya kata kat Raja Petra sahaja ok... lain orang blog baik tahu

mana karpal singh.. kenapa tak boleh bela dia?

(http://malaysialoni.blogspot.com)

AFRAR YUNUS said...

salam abe mie
50 tahun kita diperintah oleh bukan ulama kecuali di kelantan. apa salahnya jika kita mencuba ulama dan jika mereka ini jadi macam kepimpinan 50 tahun dulu, elok benar kita tukar mereka pula.
2. karpal memang sedang mewakili RPK.
abe mie,
kita kena banyak sabar menghadapi pancaroba kehidupan.
tk.

abe MIE said...

salam...

aku kenal si botak tu... duit banyak mana kata tak ada duit..kalau nak banding duit Anwar Berahim, banyak duit dia lagi..

botak tu saje nak dapat publisiti murahan..minta seringgit nak jamin dia... dia nak ejek orang OKU kot? atau nape tak suruh keluarga dia bawa tongkat minta derma?..dia aje wujud macam duda tak ada keluarga...

macam2 orang nak masuk paper dan jadi bualan...dulu hindraf..sekarang mana dengar dah... nak kata bangsa india terbela, tanya bisnesman cina lah nak tak diaorang ambil pekerja india? bawa loripun macam syaitan... buat kecoh tahu lah..

orang tua nie patutnya dok pondok belajar agama... kepala dia botal bukan kerana menuntut ilmu k... tapi kuat fikir nak maki orang...

abe MIE kutuk orang sebab orang itu kutuk orang lain...pengkritik dalam pengkritik.. (maaf kacau orang punya k)

(http://pkrpasdap.blogspot.com)