Monday, November 8, 2010

Najib boleh diperiksa dalam 24 jam, rakyat Malaysia ?

Percayakah rakyat Malaysia, Najib Bangsawan Perdana Menteri Malaysia dilakukan rawatan pemeriksaan kesihatan hanya dalam tempoh 24 jam di Kementerian Kesihatan.

Rakyat biasa akan diberikan janji temu sampai 14-24 bulan. Dari penyakit tahap pertama boleh masuk sampai ke tahap keempat.

Kemudian pegawai-pegawai perubatan akan berkata, "kasihan pesakit ini. Dia lambat datang pada kita. Tahap penyakitnya sudah sampai ke peringkat keempat. Hidup mati ditangan tuhan"

Ismail Merican tunggu untuk mempopularkan dirinya dalam kes-kes besar. Seperti kes Najib. Mukanya boleh keluar hari-hari dalam media perdana sepertimana ia popular dalam kes SARS.

Ayam daging (Ismail Merican) Kesihatan ini tidak kelihatan membawa perubahan. Begitu juga Timbalan-timbalan Ketua Pengarah Kesihatan di Putrajaya kelihatan tidak bermaya kerana sudah lapan tahun tidak boleh menjadi Ketua Pengarah Kesihatan.

Nasib rakyat Malaysia sebagai pesakit. 24 jam tak mungkin, 24 bulan boleh jadi !

5 comments:

Anonymous said...

Alkerohi, Kalau kau jadi PM pun kau akan dapat layanan macam Najib dapat. Percayalah. Sebab itulah Bang Nuar beriya-iya benar nak jadi PM. Sebab banyak priority yang dia akan dapat. Kalau Bang Nuar jadi PM langkah pertamanya ialah gugurkan kes liwatnya. Percayalah!!

SiamangBukit said...

Kalau ada anak jangan namakan afrar kerana namaini makna nya manusia yang paling bidoh dalam dunia.

Beruk UMNO said...

Sdra
Teruskan amal makruf nahi mungkar.

AFRAR YUNUS said...

salam sdra
komen yang menguja minda.
tk.

Anonymous said...

salam semua
secara peribadi sememangnya tidak wajar & sama aje dengan layanan istimewa SADA (semasa banjir & tiada bekalan air baru2 ini) yang menghantar lori air ke rumah YAB MB di Jalan Sultanah. Untuk mereka yang tidak berpuas hati, jangan mare sbb SADA tu mungkin Syarikat Air Dato Azizan.