Sunday, May 3, 2009

Setiausaha Per Pengguna Islam sokong ISA

Seperti yang diketahui umum blog ini tidak merestui apa-apa tindakan menyokong tangkapan tanpa bicara seperti yang diperuntukan dibawah Akta Keselamatan Dalam Negeri.

Oleh kerana saya adalah diantara mereka yang menyokong perjuangan hak-hak pengguna, tindakan Dato' Dr. Ma'amor Osman Setiausaha dari Persatuan Pengguna Islam Malaysia menyokong ISA saya kira sebagai tidak bertamadun.

Justeru, mulai petang ini saya akan ‘buang’kan link Persatuan Pengguna Islam yang saya letakkan diblog saya.

Selagi Dato' Dr. Ma'amor Osman tidak berhenti memperjuangkan ISA, selagi ia tidak berhenti dari Persatuan Pengguna Islam atau selagi ia tidak dipecat dari Persatuan itu – yang mana terlebih dahulu, maka selagi itu saya tidak akan memberikan apa-apa ‘nilai’ terhadap berita persatuan tersebut.

No comments: