Monday, June 30, 2008

Anwar juga diliwat ?

Sukar banyak untuk menerangkan istilah ‘liwat’ atau ‘sodom’ kepada anak-anak dibawah usia sebelas atau dua belas tahun. Bukan tidak boleh cerita, maklumlah ianya sedikit menyusah dan mengelirukan.

Namun di Malaysia, seperti sudah menjadi lazim pula. Dahulunya - termasuk istilah isu tilam diangkut kesana-kemari, air mani dan sebagainya. Kini, timbul lagi cerita seperti itu.

Terdengar cerita sembang-sembang di kedai kopi. Ramai yang berteka-teki. Apakah semua itu betul? Adakah suka sama suka ? Atau adakah dipaksa ?

Anwar sahaja yang mensodomkan Saiful Bukhari Azlan, bekas pegawai peribadinya yang berusia 23 tahun itu. Atau ada juga Saiful meliwat Anwar ?

Bagaimana mahu diterangkan kepada bapa-bapa budak di kopitiam. Lebih-lebih lagi kepada budak-budak itu.

Ah! karut semua itu.

3 comments:

kulatlapok said...

sALAM ALKEROHI,

AGAK LAMA TAK MENGINTAI POST TUAN NI, SEBENARNYA ORANG YANG TAK RASA #$&%*@ KAT BELAKANG MEMANG TAK TAHU? TAPI KISAH BENAR DARI PENGALAMAN SAYA ke ANU KAT BELAKANG SILA KE www.kulatlapok.blogspot.com

AFRAR YUNUS said...

salam kl
pengalaman sdra itu telah dibaca. menarik tetapi ianya berlainan dengan pengalaman dan 'istilah' yg digubakan dlm kes anwar, sukma, azizan, saiful dan mereka yg aktif politik.
teruskan berkarya.

AFRAR YUNUS said...

salam abe mie
banyak idea tu. insyaAllah masa yg lepas tak akan kembali lagi tetapi masa mendatang tetap akan kita lalui, jika dipanjangkan usia.
abe mie banyak idea ni.