Thursday, July 3, 2008

Najib melakukan seks dengan Altantunya

Betulkah Timbalan Perdana Menteri Malaysia Najib Tun Razak pernah melakukan hubungan seks dengan Altantuya Shaariibuu wanita Mongolia yang diletupkan jasadnya dengan bahan C4 dua tahun yang lalu?

P Balasubramaniam penyiasat persendirian yang digajikan oleh Abdul Razak Baginda mendedahkan perkara ini di dalam akuan bekanunnya pagi ini.

Bala juga memberitahu pendedahannya itu pernah dibuat kepada pihak Polis dua tahun yang lalu tetapi telah ditutupkan cerita sebenar.

Beliau juga menyatakan, ketika kejadian Najib ada cuba menghubungi Musa Hassan untuk membincangkan kes tersebut bagi menyelamatkan Razak Baginda.

Kisah Altantunya semakin berkembang biak. Semakin lama semakin mengelirukan. Rakyat Malaysia sudah hilang kepercayaan kepada Ketua Polis Negara dan juga Peguam Negara.

Abdullah Ahmad Perdana Menteri Malaysia yang cacat itu perlu menggantung tugas Peguam Negara dan Ketua Polis Negara sehinggalah penyiasatan terhadap mereka selesai. Membiarkan mereka berkeliaran sudah pasti akan menjejaskan tugas penjawat awam yang berminat untuk menyiasat kes ini.

Penyiasatan ini hendaklah dilakukan oleh satu suruhanjaya bebas yang dilantik oleh Yang Di Pertuan Agong demi menyelamatkan maruah rakyat Malaysia dan institusi raja itu sendiri.

BPR tidak mampu menjalankan penyiasatan dalam perkara ini kerana ia adalah satu badan yang gagal memainkan peranan sebenar dan saling bantu membantu pula untuk menyelamatkan 'sahabat-sahabat'nya.

Banyak persoalan yang timbul sejak akhir-akhir ini. Adakah wanita Monggolia itu akan terbunuh jika Razak Baginda sahaja yang berhubungan zahir dan batin dengan Altantunya ?

Apakah kerana Najib juga terlibat dalam perhubungan seperti itu, maka Rosmah terpaksa campur tangan untuk menutup aib keluarganya ?

Bahan letupan C4 diambil dari mana ?

Kenapa berani sangat Raja Petra membongkar cerita 'sebenar' sedangkan Rosmah dan Najib enggan mengambil tindakan undang-undang terhadapnya ?

Semakin ramai yang cuba membakar air untuk mengambil abunya. Perdana Menteri, Menteri Dalam Negeri, Peguam Negara, Ketua Polis Negara, Najib Razak, Rosmah Mansor, mahkamah membicara kes Altantunya dan siapa lagi ?

Masa yang lepas tidak akan kembali lagi.

No comments: