Sunday, January 24, 2010

Kedai capati bapa Kalimullah Hassan


Saya tidak pasti kenapa sejak beberapa hari yang lalu beberapa orang pembaca alkerohi termasuk beberapa orang blogger e-mel bertanyakan saya tentang Kalimullah Hassan.

Mereka mahukan maklumat tertentu termasuk latarbelakang orang kuat media zaman Abdullah Ahmad ini.

Saya agak ekoran isu Raja Petra tinggal di rumah isterinya di London. Mungkin ?

Saya nak katakan begini - saya sebenarnya kurang maklumat tentang orang yang pernah menerima kritikan pedas Tun Dr Mahathir Mohamed satu ketika dahulu.

Cuma, untuk tidak menghampakan permintaan mereka, saya akan cuba mendapat dan menyiarkan gambar bekas kedai capati bapanya satu masa lalu sekitar awal 80-an.

InsyaAllah jika tiada halangan, dalam seminggu ini.

Selepas itu, saudara-saudari yang bertanya bolehlah membuat kesimpulan tentang empayar perniagaannya yang dikatakan bertaraf global sejak awal lagi.

5 comments:

LENSA PR said...

Minum apa tu bib?

NoToBn said...

jus buah-buahan yg diperam..he ehehehh..peram tu arak ke???.musyhkil kena tanya harun sani..

AFRAR YUNUS said...

salam sheikh dan notobn
adakalanya teguran kita bukan sahaja tidak diperlukan, malah mengundang gertakan dari ahli keluarga.
wallahualam bissawab.

Anonymous said...

hah ni korang nak tak lain tak bukan nak mula tabur fitnah la ni. takde kerja lain ka? asyik nak jatuh kan orang melayu sendiri? pergi la kacau orang cina ka india ka. ni orang melyu kita jugak kau nak jatuh kan. semua tuduhan yang cuba di lemparkan memang lansung tak berasas. bodoh. melayu sekarang memang bodoh.

Anonymous said...

byknye pahala yg dikutip melalui entri ini.....
tahniah.....
nntkan habuan kamu di akhirat yg membuka aib org di dunia.....
Allah maha Adil.....
Saudara kat kaum kerabat sendiri pun nak kutuk.....
atau tak ngaku saudara?
haha......
maaf jika terasa.....
Salam ukhwah.....