Saturday, April 25, 2009

Mat Sabu sebagai Timbalan Presiden

Naib Presiden PAS Mohamad Sabu bersedia bertanding ke jawatan Timbalan Presiden pada muktamar parti itu Jun ini jika dicalonkan.

Katanya, "saya ingin membantu Presiden".

Sejarah dapat menyakinkan bahawa Mat Sabu adalah calon yang layak dan sesuai untuk jawatan itu.

Khidmatnya selama ini kepada parti rata-rata dikatakan sebagai 'berbaloi'.

Orangnya cukup berpengalaman bukan sahaja di peringkat dalam negeri tetapi juga di peringkat antarabangsa.

Walauapapun, pengundi pada muktamar parti akan menentukan kariernya sebagai politikus masa hadapan.

6 comments:

A Mum Of Three Mohd said...

Salam Afrar,

Yes!!!! Mat Sabu for Timbalan Presiden!! GO Bang Mat Go!!!

Anonymous said...

Salam Afrar
Saya berharap sangat agar Mat Sabu diberi peluang oleh ahli PAS membantu Presiden. Mat Sabu telah melalui asam garam sebagai politikus PAS. Susah benar nak mencari orang seikhlas dia. InsyaAllah, Mat Sabu dapaqt digandingkan dengan Presiden.

Anonymous said...

salam...tumpang laluan, baca:

http://wwww.pemimpinrakyat.blogspot.com

AFRAR YUNUS said...

salam mum
pada saya, abe mat ni hebat, dan kemahirannya bukan sahaja perlu diguna pakai tetapi juga dieksploitasi. sama seperti hj mahfuz juga.

II.salam sdra ano
kena kempen la kot. tapi blog ni tak menerima apa=apa bayaran lagi untuk memulakan kempen (melawak je).
doa-doa lah

Seladang said...

Aku seronok bergerak dengan Mat Sabu!
Itu aja komen aku!

Pak Lah said...

Depa kata Mat sabu ni ada class, ada umphh, wa caya la...