Saturday, January 15, 2011

Pertemuan blogger Kedah

Pada hari Khamis yang lalu, 13 Januari 2011 satu perjumpaan telah diadakan dengan para blogger penyokong Pakatan Rakyat dari negeri Kedah di Alor Setar.

Beberapa ADUN yang terlibat dalam bidang penerangan dan ICT turut hadir mewakili parti.

Perjumpaan diadakan dalam penuh semangat ukhuwah.

Semoga dengan pertemuan ini beberapa strategi akan dirangka dan dapat dilaksanakan secara bersepadu.




7 comments:

Anonymous said...

Moga kita dapat sama2 'mengimarahkan' lagi maya ini dengan demi masa depan yang lebih baik.. Moga usaha ini diteruskan lagi pada masa2 akan datang. Harapan agar usaha kita ini terus dihargai... amin
SYABAS!

Harapan RamPAS akan terus berbakti kepada rakyat marhaen.

PUTERI said...

Depa tak panggil blogger UMNOkah ? Hangpa tak patut sungguh. Perjumpaan buat dimana ?

AFRAR YUNUS said...

salam sdra ano
semoga allah swt memberkati setiap usaha murni hambanya. semoga Ram Pas berjaya. ameen.

II salam PUTERI

depa cadang nak panggil semua la kot. tak dan. jumpa di mana ? ha.. tu la yang depa nak habaq kemudian nanti. saja nak buat kalut-kalut ka apa depa ni...

jab sp said...

sebelum Kedahlanie kena "bom" saya ada cadangkan satu perjumpaan dalam satu ulasan.Tup tup dengar dah buat.Mungkin blog sengket tak laku kot,sebab tu tak buat hebahan macam Tarmizi Mat Jan buat.
Kalau maacm tu,mari kita buat tengok depa kuat atau tidak

AFRAR YUNUS said...

salam tuan jab
terasa dihati depa. dak lah kot. bukan soal sengkek tak sengkek. depa kalut la tu. tambahan pula pertemuan ni yang pertama kali jika tak silap. insyaallah kali berikut nanti kita sama-sama lengkap melengkapi. asas tu dah ada.

kasihan urusetia sdra hj zul. dia pun tergedik-gedik.

insyaallah lepaih ni...
salam

info kedah said...

Maaf sebab tidak dapat turut serta dalam perjumpaan itu... ingatkan nak hantaq wakil kami di utara pergi tetapi dalam dok ajust2 tu blog kedahlanie pulak tak dapat access jadi dalam dok kalut nak up balik kesemua tu maka boleh tak teringat akan majlis tuuu.. rasa mcm bersalah la pulak tak dapat bersama2 rakan semua...

insya'allah lepas nie kita jumpa semula jika ada masa...

admin
kedahlanie.info

AFRAR YUNUS said...

salam tp kedahlanie
tak pa. tuan urusetia sdra hj zul sedia maklum la kot tentang kesibukan dan mungkin selepas ni boleh adakan pada masa yg lebih bertepatan.
insyaallah jumpa nanti.